Išbandykite šias paprastas alternatyvas užuot švaistę laiką "detox" preparatams

by Admin
3 minutes
Išbandykite šias paprastas alternatyvas užuot švaistę laiką "detox" preparatams

Kodėl dietos tokios populiarios, jeigu jos neveikia?


Jau daugelis žinome, kad naujų metų naujos „detoksikacijos“ ir „perkrovos“ nieko nedetoksikuoja, neatstato ir išvis neveikia. Priklausomai nuo to, kurį būdą pasirinksite, tai yra arba įvairios dietos arba grynas pseudomokslai, o dažnai abiejų derinys. Ir vis dėlto jie vis dar kreipiasi. Prasidėjus 2021 m. „Detoksikacija“ gali būti savaitės trukmės kokteiliai ir sultys, dažnai vadovaujami save vadinančių mitobos ekspertais, kuris duoda didelių pažadų, kaip nuostabiai jausitės praleidę savaitę gerdami tai, ką įsigijote iš jų. Arba gali būti iššūkis pašalinti iš dietos tam tikrus maisto produktus, pavyzdžiui, be cukraus. Kad ir kokia būtų mechanika, visa tai yra ribojančios dietos, vadinamos savęs priežiūra.

Taigi pažvelkime į priežastis, kodėl žmonės šokinėja nuo vienos dietos prie kitos ir organizmo valymo žaliaisiais kokteiliais. Jų rinkodara (net jei tai neatrodo kaip rinkodara) neabejotinai pažymi kai kuriuos langelius daiktams, kurių norime savo gyvenime: pavyzdžiui, kontrolės jausmui ar priešnuodžiui atostogų sezono išsekimui. Tačiau yra būdų, kaip pasiekti šiuos tikslus, nebadaujant savęs.


Jei norite daugiau energijos


Padidėjęs energijos kiekis dažnai įvardijamas kaip detoksikacinių dietų rezultatas. Tiesa, kad kai kurie žmonės jaučia didesnį dėmesingumo jausmą, aštresnius pojūčius, kai ilgesnį laiką būna nevalgę. (Žmonės, kurie praktikuoja protarpinį pasninką, mėgsta apie tai kalbėti.) Bet tai laikina būsena, jei ji apskritai įvyksta, ir ji eina kartu su mažiau maloniomis psichinėmis būsenomis, kada žmonės, tik užbaigę detoksikaciją dažnai sako, kad jaučiasi puikiai, bet paskui po kiek laiko pripažįsta, kad tai buvo tikrai sunku ir pakartoti to nenorėtų.


Norėdami sužinoti realų būdą gauti daugiau energijos, pirmiausia pažiūrėkite, kas gali sukelti nuovargį. Jaučiant labai didelį nuovargį dėrėtų pasitikrinti pas šeimos gydytoją ar kitą medicinos ekspertą, tačiau dažnai energijos stoką galima išspręsti vienu iš šių paprastų būdų:

  • Miego kokybė. Labai daug žmonių miega per trumpai, todė miegokite daugiau ir geriau. Atsigulkite anksčiau, kad gautumetė daugiau miego. Kelkitės ir eikite miegoti tuo pačiu laiku, kad organizmas priprastų ir sugrįžtų į savo ritmą. Prieš miegą bent dvi ar tris valandas nežiūrėkite TV ar į kompiuterio ekraną, nevalgykite ir nevartokite alkoholio.
  • Įsitikinkite, kad valgote pakankamai. Jei nuolat laikotės dietos arba jei maistas, kurį vartojate, nesudaro subalansuotos dietos, tiesiog valgant geresnės kokybės maisto (daugiau vaisių, daugiau daržovių) ženkliai gali pagerėti jūsų turimas energijos lygis. Vitaminų ir mineralų kiekis organizme natūraliai pasipildys atsargas be jokių sintetinų preparatų. Taip pat prie mitybos turėtų būti paminėtas ir vanduo. Jis organizmui yra būtinas, todėl atkreipkite dėmesį ar jo vartojate pakankamai. Kava, pienas ar Cola netinka, kaip vandens pakaitalas, o kaip tik jo reikia išgerti daugiau, kad padėtų pasišalintų tokių gėrimų toksinams.
  • Pagalvokite apie savo psichinę sveikatą. Depresija, nerimas, baimė, pyktis ir kitos emocijos gali sukelti vieną didžiausių energijos stygių. Ar pastaruoju metu patyrėte didelį stresą? Ar gyvenate baimėje? O gal reikia pagaliau susirasti terapeutą? Nemeluokite sau ir paieškokite atsakymų viduje.